איילת פריש: " זה חשוב שביידן בא ישירות לישראל"

    אסתי פלד No Comments on איילת פריש: " זה חשוב שביידן בא ישירות לישראל"

    יועצת התקשורת איילת פריש לאבי מימרן בתכנית "המהדורה המרכזית": "הביקור עובר מאד יפה עד עכשיו למרות שהאמריקאים נתנו לו"ז רק ברגע האחרון. המסר שיוצא לעולם שהוא בא ישירות לישראל ולא דרך מדינה חשוב מאד" | הריאיון המלא

    צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
    14:23
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on בחסדי שמים: סוכלה חוליית טרור שתכננה לפוצץ מטען על חיילים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביקור ביידן בישראל: יועצת התקשורת איילת פריש שהייתה היועצת של הנשיא שמעון פרס שוחחה עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" והסבירה על הביקור הנשיאותי.

    פריש פתחה את השיחה: "הביקור עובר מאד יפה עד עכשיו. הביקור שונה מביקורים קודמים, האמריקאים נתנו לו"ז רק ברגע האחרון. ביקור אמריקאי בדרך כלל זה דבר מאד מתוכנן ומוקפד, עכשיו זה לא היה ככה".

    "נראה שהם מנסים לשמור על ביידן, גילו נושק לגיל 80, בישראל מאד חם עכשיו. הירידה מהמטוס הייתה טובה, היו תמונות טובות ונאומים יפים. המסר שיוצא לעולם הוא שזה מרגש שהוא בא דווקא לישראל מכל המזרח התיכון".

    "הוא דיבר על החינוך שהוא קיבל מבית אבא כמה חשוב העם היהודי. הוא דיבר קודם כל על החיבור לתנ"ך, על ההצדקה שלנו כמדינת ישראל, ורק אחר כך על השואה" אמרה פריש.

    על ההשפעה הפוליטית של הביקור: "לפיד הוא ראש ממשלה חדש, הוא עובד מאד חזק על תחזוק הקשר שלו עם מנהיגים. גם לפני שהוא נהיה ראש ממשלה. מחר זהו יומו של לפיד, הוא שקד על מסמך ירושלים מאל"ף עד תי"ו.

    "גם בני גנץ רוצה את ליטרת הבשר שלו" הסבירה פריש, "ראינו את החלק הביטחוני בביקור, הוא נתן לנשיא תדרוך ביטחוני. כאשת מקצוע אני אומרת שלא אהבתי את הדבר הזה, היו צילומים מהגב, לא מקצועי בכלל. הקשר הביטחוני שלנו עם ארה"ב נמדד בביטחון, ומה שראינו בטקס הזה זה רק את הגב של האנשים, אולי זה שיקולי אבטחה, אבל זה היה נראה לא טוב".

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות